tisdag, januari 14

Winter wonderland

Idag har snö verkligen kommit. Den har singlat ned hela dan och det har kommit hur mycket som helst! Så mysigt! Får värsta julkänslan... men sen kommer jag på att det redan har vart jul. Så som jag sa.. snön skulle ju så klart komma när julen och lovet är slut. Men det är bara 11 månader och 10 dagar kvar till julafton! :D
Och dessutom gör det ju inget att det är snö eftersom att det är så himla fint. Önskade att jag haft kamera med mig på vägen hem. Men när jag väl var hemma så var det redan mörkt. Får hoppas att snön ligger kvar på träden i helgen så att jag kan ta mig ut och fota då. Så får ni lite nya bilder också. ;)
Men här från ni några egosar som jag faktiskt inte visat.
Ses



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)