fredag, januari 24

Friskoleutmaningen

Hade alltså vollyboll turnering idag. Första matchen gick verkligen inte bra och man gav nästan upp hoppet lite där... Men sen gick alla in för det och vi van tre matcher och gick till semifinal. Vi var det ända av fyra från vår skola som gick vidare. ;)
Semifinalen gick inte så bra. Motståndarna var bra och vi var lite för osäkra. Men de var sena till matchen så jag tycker att de borde fått walkover så att vi skulle gått till final!
Det gick i varje fall rätt bra för mig. Efter ett tag började jag ta lite serverar och bollar. Dock har jag typ brutit handen eller nått nu. Alltså seriöst, tänk om jag har det! Har skitont. o.o Får hoppas att det gått över i morgon!
Nu sitter jag och kolla på Cluless. I morgon bli det bara slappa och lite läxor (alltså religion).
Ha en bra kväll

Några från i helgen...






 Så bra på att gömma mig bakom träd...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)