söndag, januari 26

Frågan är...

 Blev helt förälskad i denna tröja när jag såg den på We Herat It. Sedan så blev jag helt överlycklig när jag hittade en sida där man kan beställa den för ungefär 300 kr.
Dock så fick jag reda på att frakten från USA + tull och grejer kostade typ 200 kr... så tröjan kommer kosta nästan 500 kr. Frågan är om det är värt det?

Svaret är ja. Vet att jag kommer ångra mig så sjukt mycket om jag inte köper den!
Så nu kommer vi till problemet med stoleken. Självklart är S precis för liten och M lite för stor. Vet verkligen inte vilken jag ska beställa. Det är ju inte så kul att ha en som är förliten och samtidigt vill jag inte drunkna i den (vilket jag gör i min klasströja).
Jaja... vi får se vilken det bli. JAG SKA HA DEN!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)