onsdag, januari 29

Bara babblar på

Denna dagen har inte varit direkt toppen. Vet inte om det boreor på min förlorade sovmorgon men jag har gått runt och varit trött och bara inte helt hundra...
Dock gick träningen rätt bra. Bra avslut på en mindre bra dag antar jag. ;)

På tal om ingenting håll jag på att läsa Nyckeln, sista delen i trilogin om cirkeln. Alla tycker ju att de böckerna är så himla bra men jag måste säga att de inte är så väldigt speciella... Dock är sista boken rätt bra. Det händer verkligen hur mycket som helst och man bara "omg va?" "vääänta liiite..." "ska man lita på han... eller?". Har kommit till själva uppgörelsen nu också!
Så då lyckades jag fylla ut det inlägget...
Ses


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)