onsdag, januari 22

Ett helt inlägg som handlar om en fläta...

Hello!
Satt och flätade håret lite på mig själv när jag lyssnade på en genomgång idag i skolan och lyckades göra en inbakade fläta i luggen. Haha, visste inte ens att jag kunde göra det på mig själv. Kan knapp göra på andra. ;)
Tänkte i morse att det skulle vara snygg och på väg till skolan såg jag en annan som hade det så jag tänkte att det var värt att prova. Den blev ändå helt okej. Dock var jag tvungen att ta ut den inför träningen men har fixat en ny nu efter jag duschat. Vi får se hur den ser ut i morgon bitti, haha. ;)
Här är några bilder. För övrigt så är jag medveten att håret är rätt risigt. Hade inte kammat det efter jag kommit hem...
Ha de!
I'm a duck, quack.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)