tisdag, januari 21

Nått som inte handlar om religionsuppgiften

Känns som allt jag skriver om just nu är religionsuppgiften. Kan bero på att det är typ allt jag gör nu. Skola, buss hem, äta, religion, träning, sova. Så ser ungefär de flesta dagar ut nu. Antar att jag får skylla mig själv eftersom att jag prioriterade andra saker när vi fick uppgiften..
Men det ska bli skönt när den är klar.

För omväxlings skull kan jag väl skriva om något annat. Typ som träningen igår. Den var faktiskt askul! Vi var bara 9 pers så vi slapp köra intervall och tränade väldigt mycket på pass, vilket gick rätt bra. Sedan avslutade vi med tre mot tre match som var rätt jobbigt men jäkligt kul. ;)
Japp, nu har in fått höra om något annat.
Ses

Två från i helgen

Ni tror väl inte att jag är seriös? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)