fredag, januari 31

Överpiggg

Är hemma från filmen och den var BRA-AA!
Älskar låtarna och hela stroryn (tänk vad bra den skulle bli som musikal!). Även kul att de använde nordiska namn till alla. Haha, det var till exempel med en svensk man... "lusfisk", hehe. 
Sedan kom jag också på att jag förtusan varit i Arendal!! Det ligger i Norge. Satt på filmen och helt plötslig bara "AHA!!"... o.o

Har dock en liten sockerkick... vilket jag brukar få av bra filmer på bio! ;)
Hur tusan ska jag kunna somna nu? Måste ju upp tidigt till matchen i morgon! Bra uppladdning ikväll känns det sooom. För nu är jag taaaaagggad! Och lite överpiggg....
Ses och god natt
 Jag på morgonen... men frissan och allt!




1 kommentar:

  1. Jag vill också sen den!! Men jag, mamma, pappa och kanske Lars ska se den på svenska, så om du vill se den igen så kan du ju åka med ;)

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)