måndag, januari 6

Försöker gå emot normala (hemska) tider...

Hello!
Hade en bra kväll igår tillsammans med vännerna. Film, godis och massa prat (under typ hela filmen, hehe). Kul att se dem hur som helst eftersom att det inte blir så ofta när vi inte går tillsammans längre.
Idag försökte jag gå upp tidigt... vilket misslyckades. Vet verkligen inte hur det ska gå på onsdag när det är en mardröm att försöka ta sig upp vid halv 10...
Har varit ute med mamma och pappa och tagit några geocachar och ikväll drar träningen igång med innebandyn. Men nu ska jag gå in i mörkare jaktmarker och jobba med religionen. Så här hurtig har jag inte varit på hela lovet!
Kill me now....
Ses... om jag överlever...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)