måndag, januari 13

Tillbaka till normal-heten

Hej hej!
Nu är jag hemma i snön och kylan (höll på att frysa ihjäl på vägen hem) efter fyran härliga dagar i London. Har dragit runt på Oxford street, blivit pro på att åka tunnelbana, var på Harry Potter studion och kolla på musikal. Kan skriva lite mer utförligt om detta tillsammans med lite bilder i ett annat inlägg.
Nu är jag dock tillbaka till vanligheterna igen. Men jag måste faktiskt säga att det var kul att få prata ut med alla i skolan, när jag inte var sur för att lovet var slut och gick runt och längtade efter att åka till London.
Har även lyckats att skaffa fram något sorts av önsketänkande. Kände lixom smaken/doften av köttbullar inom mig när jag gick till lunchen och sa att jag önskade att det skulle bli köttbullar idag. Och gissa vad det var för mat? Köttbullar!

Nu i eftermiddag har mest suttit med religionen, med några små avbrott, och det har inte känts helt hopplöst! Jag har faktiskt vetat vad jag ska skriva och det har gått riktigt bra! Hör ni? Jag klagar inte!
Lika bra att avslut inlägget nu är jag är så positiv (och innan det blir för långt). Och dessutom måste jag äta innan träningen.
Ses

Har inte laddat in bilderna från London en så ni får några "två så filurer balanserade"-bilder istället




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)