söndag, januari 5

Fast i hunger games...

Hejsan hejsan!
Hoppas att ni har en bra söndag. Själv var jag tvungen att gå upp tidigt för att åka till överby och köpa en födelsedagspresent till pappa. För en gång skull hittade jag en sak direkt + en grej till mig. ;)
Sen jag kom hem har jag väl inte gjort så mycket vättigt mer än fixa mat och läsa i Fatta eld. Det är sjukt vad man fastnar i hunger games böckerna! Kommer ihåg att det var lika dant med den förra. Han knappt lägga ifrån mig den för än jag kom på mig själv med att vilja fortsätt läsa.

Nu sitter jag och vänta på att mina vänner ska komma hit för en liten filmkväll. Jag borde egentligen jobba som en tok med religionen men jag orkar verkligen inte. Får ångest bara jag tar fram den så, nej tack!
Här kommer lite bilder från när jag och Helena var ute i lördags. Det var nästa mörkt så de flesta blev rätt suddiga men här kommer några som blev helt ok i varje fall. ;)
May the force be with you

Från höger; den fina och... den andra






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)