torsdag, januari 23

Torsdag igen

Hejsan hejsan!
Satt med religions en stund när jag kom hem, som vanligt. Dock han jag med lite andra saker också som att skriva klart en reseblogg på spanska, fixa mat inför i morgon + packa. I morgon ska jag nämligen vara med i friskoleutmaningen. Alla frigymnasium i kommunen möter varandra i antingen fotboll eller volleyboll.
Jag ska spela volleyboll. Kan väl inte säga att jag är superbra på det, men det är bättre än fotboll i varje fall. Dessutom så var det typ det ända vi gjorde på våra gympalektioner på frida, haha. ;)
Vi får hoppas att det går bra.
Ses

Flätan fick sitta kvar idag...


 Tänkte att det var länge sedan jag la ut en outfit bild. Dock så tyckte inte min webbkamera att jag såg lika bra ut som min spegel tyckte, if you know what i mean (om inte, klicka Här), så ni får klara er med denna extremt dårliga bild...
 Tog ut flätan förut... haha, ser så snyggt ut när luggen är helt vågig och resten av håret är typ rakt... Får ta och platta ned det i morgon. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)