fredag, januari 17

Fredag

Så har en hel vecka i skolan gått. Tycker ändå att det gått rätt fort. Måndagen känns så långt borta och ändå så känns det som om den var nyss!
Hur som helst, idag simmade vi som sagt i skolan. Det var väl helt okej kul. Annars så har jag fått känna av att det är vinter när jag råkade ramla i morse när jag gick av bussen. Skrek till och slog i knäna vilket var lite pinsamt eftersom att jag gick av först... men det gick bra!
Nu har jag nyss målat naglarna. Gjorde små pingviner eftersom att jag bara kände mig tvungen när jag såg Denna video!
Nu ska jag hjälpa mamma att fixa med maten.
Ha en mysig fredag :)
Kallar den andra från höger "Fattso"... (because he is fat!)

Åter igen har jag hittat bilder på google+... inte för att jag klagar, de är coola ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)