söndag, januari 26

JAG HÖR INTE.... vilka vi är.... (?)

Hejsan hoppsan hallååå!
Jag är glaad efter som att vi van derbyt emot Elfhög med 9-6!! :D
Vi spelade riktigt bra, hade hög press och många skott. Elfhög var rätt vassa på sina skott de med så vi lät dem inte skicka iväg dem! ;) Det var bara några minuter i sista perioden som vi blev lite nervösa och släppte in några mål. Men det höll sig till seger. Andra mtachen i rad nu!
Som våran tränare sa: idag hade vi viljan, inställningen OCH spelet! Riktigt bra!!

Efter matchen åkte jag hem och duscha, åt, bytte om och sedan åkte jag med Elin för att kolla på Dam elits semifinals match. Precis som våran match så van de med 9-6. Så det blev dubbel vinst för IBK idag! ;)
Nu ska jag inte göra så mycket. Spela lite fiol och sedan slappa resten av kvällen.
Ha de gott, igelkott!

Gamla, men opublicerade, bilder



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)