torsdag, januari 30

Ett helt tal om Frozen...

Halloj!
Skolan gick helt okej fort idag med lite debatt, redovisningar och filmtittande. Har sett Mouiln rouge på svenskan. Måste säga att den är riktigt bra! Lite Rome och Julia-ish och även en musikal. Han som har huvudrollen sjunger sjuuuukt bra!! Så nu borde se den!

Hämtade även ut bilgetter till Frozen idag, så i morgon kväll blir det bio med Elin!
Kommer ni ihåg att jag skrev om den Här för typ några månader sen. Har längtat tills den ska släppas på bio ända sen dess. Sedan så hittade typ alla mina vänner den också och såg den på internett.
"Vist är Frozen bra?" "Ja! Fast jag har inte sett hela filmen än!" "Men den finns ju på nätet.."
Nu är saken den att jag vill se den på bio. Älskar bio och alla filmer bli mycket bättre där. Ljud, bild, känslan! Så tror ni jag blev glad när jag såg att den går med ENGELSKT tal och i 3D. ;D
Så i morgon kommer jag inte vara "helt ute" som inte sett filmen och jag kommer dessutom ha sett den på bio! Oh yeah!
See u

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)