söndag, januari 19

Vinst mot Tranemo

Detta var första matchen den här året för mig så jag var rätt nervös innan.
Vi mötte Tranemo vilket är laget som vi mötte i vår första match den här serien. Det är även dem vi har vår ända vinst emot. Även idag blev det vinst med 4-2!
Vi hade väldigt hög press och spelade väldigt mycket på deras del av planhalvan. Målen de fick in var egentligen lite av turmål.
Vi var lite stressade från och till med den är faktiskt det ända dårliga jag kan säga. Idag spelade vi verkligen som ett lag! Kämpade hela tiden, gav inte upp och det var ingen som blev deppig. Det är sånna matchen man verkligen älskar sitt lag! :)
Dessutom fick vi ju göra vår segerdans också. ;)

Nu ska jag äta och sen kommer Helena för att sticka ut och fota lite. Måste göra rent hos fiskarna idag också så jag lär ju vara lite trött ikväll. Tur att det är sovmorgon i morgon! ;)
Ha en bra dag!

Vackert.


Världens bästa lag, som numera sitter innanför min dörr och stirrar på mig... i varje fal ifrån bilden. ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)