måndag, januari 27

Ändring på schemat

Då var det måndag idag. Det har väl rullat på som vanligt, skola, jobb på religionsuppgiften och nu ska jag snart till träningen.
Dock så har vi fått reda på att vi har fått en ändring i vårt schema. Vår sovmorgon på onsdagar har blivit flyttad till på fredagar vilket jag tycker SUGER! Det är mycket skönare att ha sovmorgon mitt i veckan än på fredag då vi ändå slutar tidig. Varför gå till skolan för att ha två lektioner...
Fredag var ju dessutom min favodag med både engelska, svenska, fredagsfika och sluta tidig. Nu känns allt förstört... Som mina vänner skulle sagt i-landsproblem. Men JA det är ett i-landsproblem men det är ju ändå ett problem för det!!!
Nu ska jag göra mig i ordning för träningen. ;)
Ses

O så vackra bilder!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)