torsdag, januari 16

I ett svårt förhållande... (med min religionsuppgift)

Hej hej!
Har dejtat min religionsuppgift nästa ända sen jag kom hem. Om snart två veckor kommer vi äntligen kunna göra slut med varandra. Jag gillar inte våran relation. Haha, nej men det går ändå rätt bra med den nu. Har fått gjort en till uppgift. Ska bli kul att kunna lämna in den till min lärare sen och säga: här har du 20 000 ord att läsa, ha så kul...! ;)
I morgon är det äntligen fredag, min favodag på hela veckan i skolan och för övrigt. Vi har fått en ny svenskalärare vilket är synd eftersom att våran förra var en av mina favolärare. Men vår nya verkar också rätt bra. :)
Vi ska simma i morgon på gympan också så jag måste gå och packa det nu. Ska även försöka att ladda över bilderna från London så det kanske kommer något mer inlägg sen.
Tills dess...
Vi ses

Några bilder från jul på Liseberg bara för att jag inte bar publicerat dem... Ska föresten träffa denna fina vännen i helgen! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)