måndag, november 25

Redo för vintern

Efter världens kortsate utvecklingssamtal (seriöst, det tog typ 20 min och vi gjorde inget!) så åkte vi vidare till överby för att leta efter en vinterjacka till mig. Ville haft den från team sportia men den fanns inte, eller så var den inte lika fin i verkligheten.
Fick i varje fall med mig den intersport vilket jag är nöjd med. Den var ändå rätt snygg när den satt på. Passade även på att köpa halsduken jag sett på Cubus eftersom att det känns som om det behövs nu. Känns som om den var värld priset.
Så nu är jag redo för vintern! ;)

Next --> träning.


 Okej, ni måste erkänna att alla ser ut som feta pingviner i vinterjackor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)