torsdag, november 14

Om jag skulle gå på middag med...


... fem youtubers skulle jag bjuda.. PewdipieCutiepiemarzia, Lindsey Stirling (Lindseytime - hon räknas!!), Cutepolish och Smosh (de räknas som en person okej?).

... fem "sagofigiurer". Men hallå? De fem legenderna så klart! Jultomtentandfenpåskharensandmannen (jon blund) och Jack Frost!

... fem författare så blir det: Astrid LindgrenStephanie MeyerPia HagmarJ.K Rowling och antagligen Rick Riordan.

... fem karaktärer från böcker så skulle jag ta chansen att bjuda Percy Jackson (!), Wanda (Genom dina ögon), Saphira (Eragon), Harry Potter (gissa vilken bok... haha) och ASLAN (Narnia).

... fem skådespelar skulle det va Amanda SeyfriedMeryl StreepEmma RobertsTom Cruise och Craig Horner.

Vem skulle ni vilja gå på middag med?

1 kommentar:

  1. blaine och kurt blaine och kurt blaine och kurt blaine och kurt blaine och kurt skulle jag käkat middag med hehehe

    /gissa vem? eheh icke så svårt

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)