lördag, november 16

Inget vettigt alls..

Hej, sitter och gör typ ingenting medan jag väntar på att maten ska bli klar. Har inte ätit sen frukost så jag börjar bli lite hungrig! Dock så åt jag frukost rätt sent och har inte gjort av med så mycket energi så jag överlever nog! ;)
Känns inte som om jag har gjort så mycket vettigt idag. Försökt fördriva tiden här hemma och spelat wii med Elin och Sally. Ska tillbaka dit och kolla på film senare ikväll.

I morgon får bli "göra vettiga saker dagen" = vaxa båten, göra rent hos fiskarna och läxor.
Hoppas att ni gör något kul i varje fall! ;)
Ses
Måste verkligen ta lite nya bilder snart! Har verkligen inget nytt att visa!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)