fredag, november 29

Pigg som en innebandy spelare....?

Är hur pigg som helst efter en match i väldigt högt tempo. Alltså, pratade hur mycket som helst och när jag kom hem så börja jag räkna på en matteuppgift och tänka på andra läxor och skolsaker. Snacka energi boost! Tänk om jag kunde va så här när jag ska plugga i vanliga fall!
Men nu lite om matchen:

Well, vi spelade bra fast laget har lite problem med att hålla humöret uppe.
Vi spelade bra i första perioden och släppte endast in ett mål. Men i andra perioden började målen dala in och jag vet inte riktigt om vi trappade greppet. Dessutom fix vi en del allvarligare skador. En eller två saker var säkert inte med mening. Vissa i mitt lag skulle nog bli sura om jag sa så men jag tycker att vi i varje fall ska visa oss bättre.
I sista perioden repade vi oss i varje fall och släppte bara in ett mål. Och det var dessutom efter att vår målvakt fått ett riktigt illa slag på sin hand. En eloge (vad är det för ord jag använder) till henne som klarade av att slutföra matchen trotts att hon hade ont!
Efter målet höll vi tätt det sista och jag tycker det var bra gjort av alla att hjälpa Jenna (måls) det sista.

Även om alla inte var superglada idag så är i varje fall jag nöjd med matchen (som sluta 1-7) och det jag gjorde. Typ assist tror jag. Var positiv hela tiden och deppade inte ihop, vilket det var flera andra inte heller gjorde. Bra!
Hur som helst: BRA SPELAT ALLIHOPA!

Nu ska jag koncentrera mig helt på Star trek (det har typ tagit en timma att skriva det här inlägget eftersom att jag kolla samtidigt).  Filmerna är gjorda ungefär samtidigt som star wars men original serien är äldre. Har sett en film innan. Just denna är helt okej, lite seg ibland bara.
Men nu ska jag som sagt se på filmen.
Ses
Ej publicerad bild från Kreta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)