söndag, november 17

Moon

Hello!
Tillbringade förmiddan med att fixa med båten inför vintern. Polerat, vaxat och tatt bort alla tampar.
Förutom det så har jag gjort lite läxor och insett hur sjukt jobbig vår religionsuppgift är. Som tur var så ringde Elin och räddade mig. Vi tog en promenad ned till stranden i mörkret. Fast egentligen så var det inte så mörkt eftersom att månen lös väldigt starkt.

Jaja, i morgon är jag ledig (jippy!) och har en massa tid till att jobba med religionen (glöm det där med (jippy). Fast först ska jag och några andra sticka och hälsa på på Frida! :D
May the force be with you

Moon (dock gårdagens)
Vet inte varför, men när jag la upp den på bloggen blev de mycket ljusare och inte alls lika fina, men ni får leva med det ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)