torsdag, november 14

Allergi

Hade ingen spanskalektion idag eftersom att spanskaläraren var med tvåorna och treorna i Göteborg. Var hemma en och en halv timma tidigare - det är lycka det!
Skulle ju åka och invertera gym grosistens lager, men ja det var ju väldigt kul när det fanns ungefär en lådhög att räkna var annan halvtimma och vi var typ 8 pers som stod och vänta. Dessutom så var det väldigt dammigt (eller nått) så jag fick en allergireaktion och blev helt igen snuvad. Så till sist fick vi åka därifrån. 
Följde med Elin och handla lite i stället. Kan ni tänka er mig och Elin i en matbutik? Nej det kan ni inte!
Allergin hade hur som helst nästan gått över men kom tillbaka när jag kom hem så nu har jag tagit en dusch och det känns bättre igen.

I morgon är det fredag och jag och Helena har planerat att kanske åka en sväng till överby efter skolan.
Japp, så är läget.
Ses
Jag har seriöst inga seriösa bilder att bjuda på...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)