måndag, november 11

Kort dag?

Känns verkligen som om skoldagen gått himla snabbt idag!
Detta kan vara anldeningarna: Börjar sent på måndagar. Var på hälsokontroll på halva filosofilektionen. Var ute på överby på psykologin för att brytan normer (en uppgift alltså, inget skolk!). Hade bara 20 mins TTF (en lektion där man bara får information typ). Hade ingen mentorstid så jag han med en havtimmas tidigare buss. Hurra! :D

Nu ska jag ta mig lite och äta och sedan plugga matte ända fram tills träningen börjar. Eller bara nästan för jag tänkte slänga in ett till inlägg om vad vi gjorde på psykologin idag. Se fram emot det! ;)
Ses!

Kan ni gissa vilken av dessa bilder som är seriös....
 Ledtråd: det är denna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)