torsdag, november 7

Hur många utropstecken kan man ha i ett inlägg? (!)

Hjälp vad en vecka går fort! I morgon är det ju lixom redan fredag! Inte för att jag klagar på det eller så, fredag är in favodag p.ga. roliga lektioner i skolan och slut på veckan. ;)
Satt och plugga till ett matteprov i 2 och en halv timma (!) när jag kom hem. Vet inte vad som hände. Plötsligt var klockan halv 8 och jag hade inte ens tagit en pause!! ;o
Och nu är klockan plötsligt kvar i 9 (nu fattar jag varför en vecka går så fort!). 
Så så mycket mer har jag inte gjort i eftermiddag.
I morgon sover Elin här och vi kör maraton som vi planerat sen i somras! 
See u
 Ser ut som jag har mustasch xd
 Like this now (fast faktiskt inte, det var nästa kul...)

2 kommentarer:

  1. Var gärna med på min tävling där man vinner ett par Valfria Carrera Solglasögon eller glasögon. Tävlingen hittar du på min blogg och avslutas om 4 dagar! IN och delta

    SvaraRadera
  2. underbar pilbild!!

    Nu är Veckans bästa blogg avslutad, och jag tycker du ska kika in för att se om du vunnit! Om turen inte var din den här gången kan du anmäla dig igen på måndag!✿ http://elinagoescrazy.blogg.se/2013/november/vinnerivinnary.html#comment

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)