torsdag, november 21

Presenten jag inte ville ha

Kommer ni ihåg vad jag skrev i förra inlägget? Att jag INTE ville ha snö på min födelsedag! Men modernatur bestämde väl sig för att skoja lite med mig och låta det snöa hela dan... Det ville ju inte lägga sig heller utan allt blev bara slaksigt. Ännu värre!
Förutom denna fina present har jag även fått en tröja. Japp. Det var det.
Haha, nej vi ska fira mer lite senare och jag kommer att få resten av presenterna. Elin kommer också hit som vi har som tradition, så det blir kul. ;)
Nu ska jag ägna mig emot religionen i en halvtimma till innan in kan börja fira.
Ha en bra kväll (fast inte lika bra som mig för jag fyller ju år!!)

GRATTIS TILL MIG!! (min energi tog slut vid texten...)
värre än egeopix...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)