tisdag, november 19

Bever fire

Hello!
Har just kommit hem ifrån symfonin. Det är så mysigt nu när vi spelar jullåtar!
Dagens händelse: När vi hade släppt av Elin och var påväg hem så fick jag syn på något som gick bredvid vägen. Och det var en bäver! Med ett äpple i munnen! (ja, jag är säker på att det inte var nån julgris). Det är första gången jag ser en levande och inte bara det den lämnar efter sig (inte spillning, avgnagna träd). Pappa han till och med få upp kameran... men han hade blixt på så det syns inte ett skit. -.-

Jaja, nu till detta. --> I morgon är dagen vi taggat för i tre veckor (+ ett år). Jag och favo amigosen ska se Catching Fire!! :D Woho, längtat!
Dock upptäckte jag att bussen inte går för en en timma efter bion. Kul.
Räkna inte med nån större uppdatering i morgon...
Ses
 Btw, namnsdag idag^^

1 kommentar:

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)