måndag, november 4

Första dan efter lovet

¡Hola amigos!
Har suttit och gjort klart en spanska uppgift i typ en och en halv timma så... blä! (typ så känner jag).
Har väl inte så mycket att säga efter första dan i skolan efter lovet. Det är skola igen lixom. Har dok fått reda på att vi ska ha resursdag nästa vecka vilket och chill och fått A på en del på ett prov vilket jag känner mig nöjd med (de andra delarna fick jag C (helt ok) och - efter som jag tydligen inte skrivit nått om det. Men det gör inte så mycket eftersom att vi ska jobba mer med den delen nu).
Ska iväg på träning om nån timma och innan det hade jag tänkt hinna med lite mer läxor, så jag ger er några outfitts bilder och säger...
May the force be with you


Gick runt och kände mig lite hipster idag med en skjorta under min nya tröja...

 Fick även en tröja från skolan idag vilken jag kan gå runt och känna mig som en cool gymnasieelev i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)