fredag, november 22

21 november

Hello!
Hade en fin fin kväll igår och fick typ tonvis med presenter kändes det som (fick även alla paket ifrån släkten). Tog mig tid att fota allt så det är bäst att ni kollar på bilderna här under. ↓

Senare ikväll kommer vännerna från klassen hit för att fira lite / ha en meet up. Ska bli kul att se alla igen!
Nu ska jag börja att göra i ordning lite samt packa till matchen i morgon. Det är samlig kvar i 7... bra uppladdning i kväll då. Haha, men det går inte att göra något åt nu. ;)
Ses

Väss-mössa, för att jag inte har nån när jag seglar
 Igelkott vid namn Inor
 Penna
 Present från Elins mamma.
Det finns en historia bakom denna: Jag var med dem och handla och sedan fick jag syn på den här och sa att om jag fick välja nått i hela affären skulle jag vilja ha en sån! Sedan så hade hon köpt den åt mig i smyg!^^
 T-shirt, Vero moda
 Tröja, Vero moda
 Massa saker från Elin. Bland annat mina fem pingvinstänger som pris för att jag badade senast på året! ;)
 Sista delen i trilogin Cirkeln; Nyckeln!
 Sista delen i fallen ängel; Änglarnas kamp. 
 Fatta eld!!
 Sista delen i Percy Jackson!!! Percy Jackson, Striden om olympen
 Lite presentkort
 Antecknlingsblock - det behövs!
 Fotoalbum
 En godiskalender från Elin! Nu blir det mycket roligare att räkna ned till jul ;)
 Sist men inte mins; ett minneskort till kameran med 4 gånger så mycket minne som det vi hade innan.

Nu finns det bara två frågor: Behöver jag en ny bokhylla? & Vad ska jag önska mig i julklapp??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)