söndag, november 3

Kreta + massa bilder

Haloj! Det kanske inte har märkts i bloggen men jag har tillbringat lovet i Grekland, nämligen på Kreta. Kom hem halv 1 i natt (vilket kändes som halv 2 eftersom att jag fortfarande är inställd på sommartid då Grekland liggen en timma före.
Veckan har varit bra med väldigt mycket värme, även i vattnet!
Har fixat tillbaka bikinibrännan, badat på olika stränder varje dag, ätit gott, åkt lite kors och tvärs med bil och lyckats bli stammis på en restaurang. 
Bodde på ett jätte fint hotel vid vattnet, i staden Rethymnon. Fanns varm poop inne och iskall ute eftersom att den inte var uppvärmd. Men jag badade (simmade fram och tillbaka en gång)!

Nu är jag tillbaka i kalla Sverige efter att ha gått i shorts i 7 dar. Så mysigt med alla tomma träd och regnet! Efter denna påfyllning av sommar kommer jag nog klara mig tills snön kommer. Reddy for novermer med andra ord. ;)
Här kommer hur som helst en hel massa bilder som tog en evighet att ladda upp!
Titta och njut!

 Välkommsfrukt på rummet
 Min supersköna säng!
 Mitt badrum (testade dock aldrig badkaret :/)


 La playa



 Den iskalla poolen






 Världens coolaste kyrka (?) längst ut på en stenpir



 Saltvattenssjö uppe i bergen


 Rethymnon















Populär underhållning på stranden: göra stentorn. Mitt rekord: 14 st
P.s Jag kan få stenar att flyga!


 Utsikt från hotellet











 Da da dada dada da da affro
 Finaste stället att snorkla!
 Himlen går ihop med havet!
 Knossos - ett gamalt palats från nåning f.kr






 Hotellfrukost



 Jämför brunheten med första outfittbilden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)