söndag, november 10

Jag ljög!

Kommer ni ihåg det här inlägget?
Well, jag sa ju att jag skulle berätta vad det var. Ni hade några idéer...
 Två av er hade rätt! Det som är en lögn är.. att jag har ätit hur många tuggummin som helst fast jag inte får för tandställningen. Faktiskt så har jag inte ätit ett enda (!). Det är inte så att jag lidigt och haft världens tuggumisug, har bara tackat nej när folk har erbjudit mig och inte köpt något själv.
Kommer säkert äta något snart och det kommer nog funka helt okej med tandställningen. Har ätit värre saker än tuggummi.

Men då vet ni. Tuggummit var en lögn vilket betyder att allt annat är snart!
Japp, jag har inte smartphone utan en gammal hederlig kanappmobil. Och jag gillar verkligen inte kolsyra! Känns ju som om munnen fräter! Dricker det bara för att vara artig. ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)