onsdag, november 13

Nästa vecka alltså

Hello!
Har som sagt haft resursdag idag. Kunde kanske fått gjort lite mer men jag kunde inte riktigt koncentrera mig hela tiden. Men jag fick undan en del saker i varje fall.
När jag kom hem var det läxor och träning som gällde.
Så mycket mer har jag inte gjort idag. I morgon är det skola, läxor och sedan ska jag iväg och invertara lager (räkna saker) med laget. Så spännande dag!

Längtar tills nästa vecka av fem anledningar
- Hemstudiedag på måndag vilket betyder sovmorgon!
- Ska även hälsa på min gamla skola that day! :D
- Ska se catching fire med mina favorit amigos!
- Fyller år på torsdag, behöver jag säga mer? ;)
- Kör party på det med vännerna från gamla klassen. Saknat dem!
Japp japp.
May the force be with you



1 kommentar:

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)