måndag, november 18

If i could turn back time...

Och så har en hel eftermiddag gått åt en skitjobbig religionsuppgift. Jag får verkligen inte fram det jag vill säga så för typ en halvtimma sen gav jag upp och fixade till naglarna. Nu kom jag dessvärre på att de säkert kommer att bli förstörda ändå på träningen... men men.

I förmiddas var jag fem andra amigos och hälsade på på frida. Väldigt kul att träffa lärarna igen och äta lunch i sin gamla matsal. Det kändes nästan som om man skulle träffa på klassen i korridorerna... saknar den tiden grymt mycket nu! :(
Efter att vi lunchat med lärana gick några av oss över till fridagymnasiet och hälsade på Linnea som går där. Det var lite kul att se hur hon hade det.

Nu ska jag ta mig lite att äta innan jag sticker till träningen.
Ses
Klassen





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)