söndag, mars 1

Sims 4

Hello!
Gårdagen var väl inte riktigt värd att blogga om men jag kan väll slänga in några ord. Småplockade lite, spenderade ett antal timmar på youtube, tog en kortispromenad och pluggade lite matte. Har prov nästa vecka och eftersom att vi lärde oss dessa saker innan lovet så har jag typ glömt allt. Det med en blandning att jag inte riktig kunnat allt från början... inte så bra. Men det gick ändå bättre än vad jag trodde igår så jag har inte fullt så mycket att plugga in i morgon.

Idag... well, måste säga att jag varit ännu mindre produktive. Elin kom hit på förmiddan, fick en liten (haha, eller well inte så liten ;)) present som hon hade köpt när hon var i London på sportlovet. Kanske visar vad det är i ett annat inlägg.
Resten av dagen har vi tillbringat med att spela sims 4 med undantag från att vi flyttade oss hem till Elin då vi behövde hennes fläcktplatta annars blev hennes dator överhettad och la av. Vi lyckades rädda den ett tag med hjälp av att höja upp den (med en sten och en träplatta xd).
Det var så länge sen jag spelade sims! Har sims 2 men vår dator som jag hade det på la av och det funkar inte på mac och jag ville inte köpa sims 3. Men hur som helst så gjorde vi ett super snyggt hus (älskar verkligen att inreda, speciellt när det finns så mycket fina små dekorationer) som blev lite mer överklass så vi gjorde också en lite snobbig familj (men för att försvara så är det väldigt kreativa, konstnärliga och bra på matlagning). Vi dock knappt spela nått, hehe. That will be next time.
Detta inlägget blev väääldigt långt märkte jag, haha, men jag hoppas att jag kunde underhålla er lite.
Chao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)