onsdag, mars 25

Läger på G

Hello!
Har inte hänt så mycket de senaste dagarna. Har haft resusrdag idag vilket är bra eftersom att jag inte hann plugga något förra helgen och inte kommer hinna göra det denna heller. Ska nämligen på segarläger i Lysekil. Året första så det ska bli superkul att träffa alla igen och komma igång med seglingen. Verkar bli mycket vind också. Lite bättre än förra året.
Morgondagen kommer vara fullt upp med packning och lastning av båt och sedan på kvällen ska jag iväg och se estetklasserna på Birger's musikal, West side story. Amanda är bland annat med och dansar och typ halva orkestern är med och skådespelar så det ska bli kul att se. :)
Nu ska jag lägga mig och läsa. Elin övertalade mig att jag skulle låna hennes bok "The lost hero" som är första boken i "the heros of olympus", alltså fortsättningserien på Percy Jackson. Och well, nu är jag fast. ;)
Natti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)