måndag, mars 16

Igår + idag (kreativ rubrik...)

Gårdagen bestod till mesta dels av att jag fixade klart uppsatsen vilket tog längre tid än vad jag trodde. Började väl på förmiddan/lunchtid och blev inte klar för än på kvällen. Dock så tog jag såklart en del längre pauser (mat, promenad med Elin osv.) och hur effektiv jag var under resten av tiden är en annan fråga. 
På kvällen åkte jag in för att käka pizza med vännerna eftersom att Amanda fyllde 18 igår och Linnea 18 idag. Var som vanligt himla kul att träffa dem igen, eftersom att vi gör det så sällan, och bara prata ut om allt och inget. Älskar det.

Idag har det vart fult upp som vanligt. "Globalization conference" aka redovisning/debatt på geografin och sen iväg till Vänersborg för att klippa mig. Tog bara topparna men det är hur skönt som helst att få bort det slitna! Sen gick jag direkt till körskolan för att ha min första körlektion (äntligen!). Gick väldigt bra tycker jag. Fick beröm för att jag körde ganska "vant" och öva på att växla ned i korsningar vilket känns precis som det jag behöva göra. Skitbra helt enkelt!
Nu ska jag äta för att sedan dra iväg till träningen. Inte en lugn stund.
Ses


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)