torsdag, mars 12

Träningsvärk med mera

Har placerat mig framför soffan för att kolla på familjen annorlunda.
Var inte på träningen idag och det är väl tur det för jag har världens träningsvärk efter styrkan vi körde igår. Ska ha terori på idrotten i morgon vilket är skönt då träningsverk brukar vara värst två dagar efter. Känns uppmuntrande att veta...
För övrigt så har jag inte gjort så mycket idag. Hade fiollektion efter skolan och på vägen hem hämtade jag upp mitt paket med böcker från Adlibris. Har bland annat köpt en av mina favoritböcker "Frost" på engelska, dels för att den har så sjukt fint omslag. ♥
Sen så har jag pluggat vilket är huvudorsaken till att jag inte var på träningen. Har en uppsats som ska in i helgen och fick klart mestadels av den. Nu återstår bara inledning och sammanfattning + att snygga till allt, fixa lite smådetaljer och läsa igenom allt vilket jag räknar med att göra i helgen. Har även en hel del andra saker planerade då så får se hur mycket jag hinner uppdatera. Om inte annat så har ni ju massa inlägg från veckan att läsa. ;)
Ses när vi ses
 Dagens, dock med lite lockigare hår


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)