söndag, mars 22

Plattformen

Hello!
Har offrat denna helgs sovmorrnar och gått upp vid 7 för att gå på Plattformen, vilken är en ungdomsledarutbildning. Tränar ju inte några barn än men känner att det är ju bra att ha en utbildning i bakfickan.
Kan ju inte säga att jag lärde mig så jättemycket som jag kommer använda mig av, men det är väl bra att veta lite basic grejer i varje fall. Tycker att visa grejer var lite röriga och det var inte så bra föreläsningar.
Helena var också med och vi var de ändå som inte redan var tränare... Hur hinner folk med sina liv? Jag skulle ju lixom inte både kunna vara tränare och träna själv + hinna med skolan. Dessutom har jag ju tusen andra grejer också. Jaja, men nu kan jag ju som sagt bli tränare om jag vill.
För övrigt så var typ hälften av alla som var med på kursen seglare och tränare från sommarseglarskolor. Kul att träffa lite andra seglare. Pratade bland annat ganska mycket med en tjej som tränade/var tränare i Ljungkiles SS och seglade feva. Jag och Helena har pratat om att vi kanske ska börja segla tvåmansbåt så vi kom fram till att vi kanske ska komma och pröva och hon ska instruera oss lite. Hon var ju ändå fevatränare lixom. ;) Får hoppas att vi får till det nån gång!
Helgen har trots sina plus och minus varit riktigt bra. Det var väldigt skönt att Helena var med. Världens bästa zoomsyster! ♥
Bye




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)