fredag, mars 6

Inställt

Måste börja med att be om ursäkt för den usla uppdateringen den här veckan. Har tänkt att slänga in ett inlägg men har varit hemma så sent hela veckan så jag har ägnat mig åt annat.
Har lyckats bli av med förkylningen (peppar peppar, nu lär jag väl få tillbaka den bara för att jag sa så). Var bara och kollade på träningen i måndags men jag tränade i onsdags och idag. Träningen igår blev inställd och flyttade till idag istället, annars brukar vi inte träna på fredagar.
Min fiollektion var också inställd igår men kunde inte åka hem direkt efter skolan eftersom att jag skulle ha körlektion. Dock upptäckte jag att den också var inställd, vilket var lite sur eftersom att jag var väldigt inställd på att köra och vill gärna komma igång med körlektionerna. Lektionen blev ju inställd förra veckan också eftersom att körläraren skulle till Göteborg och denna gången var han sjuk. Fick bokat en ny tid men den är inte för än om två veckor. Ska köra lite själv i helgen istället.

Det ända som inte var inställd igår var kabarén. Åttorna på Fridaskolan gör alltid en kabaré och jag har vart och kollat varje år även efter jag slutat. Det är ju kul att träffa lärarna och så. 
I år var även dessutom Jenny och några andra som jag känner med vilket var kul. Den hette "Umgås - det e la en fågel?" och handlar om några framtidspersoner som reser tillbaka till olika revolutioner i världshistorien för att till sist skapa en egen "social-revoultion". Tycker att de hade lyckats väldigt bra och hade väldigt mycket sång och dans med vilket var kul. Var nog en av de bästa kabaréerna jag sett. Näästan bättre än våran.
Helena var med och höll mig sällskap eftersom att några av hennes konfirmander var med och spelade.

Har som sagt haft träning nu ikväll och innan det hade vi spinning i på idrotten. Det var kul men kommer nog ha rätt mycket träningsvärk i morgon. Inte så bra med tanke på att det är match i morgon. Även säsongens sista vilket är lite tråkigt. Får hoppas att det går bra.
Ska återgå till TV'n och min film.
Hoppas att ni har en bra fredagskväll.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)