lördag, mars 7

Sista matchen för säsongen

Hello!
Har kommit hem från säsongens sista match och sitter och kollar på Love Rosie med mamma (som för övrigt är rätt bra).
Matchen spelade vi riktigt bra. Hade både väldigt bra försvar och anfalls spel. Dock fick Skövde in två lite kassa mål (av oss) i slutet av första. Sedan höll vi tätt förutom en dum lite boll som rullade på mållinjen. Fick tyvärr inte in några egna mål även om vi hade många chanser och skott. Typ en som nästan gick mellan benen på målvakten och en som snurrade på linjen (jag är säker på att den var inne). Så resultatet blev 0-3 vilket inte riktigt seglar matchen. Men det var som sagt väldigt rolig att spela och en bra sista match för säsongen. Kommer sakna det, men nu är det snart segling som gäller.

För övrigt så har jag övningskört lite idag. Övade på att starta i motlut vilket gick lite sådär, men det gick i varje fall uppåt. ;) Sen så har jag fixat middag och pluggat lite. Lär nog bli lite mer plugga i morgon också + träffa Elin. Och det betyder mer sims, haha.
Hoppas att ni har en bra helg!

Kanske går ett tag innan jag spelar i denna tröja igen...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)