fredag, februari 27

Frozen fever

Vet inte om någon av er har missat det men det kommer en Frozen kortfilm som går under namnet "Frozen fever". Det handlar lite kortfattat om Annas födelsedag och "gänget" anordnar en stor fest. Men Elsa är förkyld.. så det kommer med andra ord inte sluta bra...
Många vill säkert ha en uppföljare till Frozen. Men 2:an är oftast inte lika bra som 1:an och jag tror att det är svårt att toppa en så bra film som Frozen. Dock är det nog en bra ide med en kortfilm då det funkade väldigt bra med Trassel - Tangled ever after (vilken är min favorit Disneyfilm, alltså Trassel, inte kortfilmen).

Forzen fever kommer att visas innan den nya Cinderella på bio, och jag jag har hört så kommer den även gå i Sverige (dock osäker på om de har dubbat den till svenska då men man kan ju alltid hoppas på det bästa (alltså engelska)). Detta passar jättebra eftersom att jag ändå varit sugen på att gå och se Cinderella. Nu är jag också förväntansfull över att se Frozen fever!
Ska ni se den på bio? :)


Olaf alltså, han är ju helt underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)