lördag, mars 14

Mellosnack

Blir mycket uppdatering idag men det är väl kul med många inlägg när man ändå har nått att säga? ;)
Har precis kommit hem från Elin. Satt och kollade på Mello med hennes föräldrar och lillebror och diskuterade och kommenterade. Tillexempel så räknade vi hur många gånger Samir drog i sin tröja under deras bidrag - runt 30 gånger.
Men vinnaren då? Jo Måns är väl bra. Han har tillexempel dubbat rösten till Flynn Rider i Trassel. ;) Haha, nä men låten var faktiskt bra. Det var första gången jag hörde hela och också första gången jag såg uppträdandet. Jag blev riktigt impad! Det var riktigt coolt och jag tror att det är en av anledningarna till att låten vann. Hur som helst så tror jag att vi ändå har en liten chans i Eurovision.
Grattis till vinsten Måns!

Vad tycker ni? Var det rätt/fel? (men kom ihåg - "om ni inte rösta så har ni inte rätt att klaga!") ;)


Måns Zelmerlöw och den lilla streckgubben (dock tycker jag att han gör den bättre nu i finalen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)