måndag, mars 9

Nagellacksnecessär

Sa ju att jag skulle lägga ut ett inlägg om det jag fick av Elin, så här kommer det.
Fick en gigantisk (eller aa, jättestor) necessär. När hon var i London i sommras hade hon köpt en liknande som hon förvarade sina nagellack i. Såg den och tyckte att de var väldigt snygg och praktisk så hon köpte en typ lika dan till mig. ;)
Perfekt då jag förvarat mina nagellack i två överfulla små necessärer. Så nu får alla plats i en. Har inte fullt så många som Elin (hennes är typ halvfull), men det finns plats för många mer och lite andra nagelgrejer. Super!
Tack för presenten Elin! 


 Plats för nagellack och en necessär med lite svampar, klistermärken, dottingtools och andra grejer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)