onsdag, december 11

Över energi (men inte till läxor)

Och så var snön borta... lagom till lucia och så. Bara som att den kom några dagar för att luras men sen bara... haha, nä ni ska inte få nån vit jul. För det ska ju vara plusgrader i över en vecka framåt. Kul.
Träningen är framflyttad idag så jag fick massa extra tid att plugga. Fast kunde jag plugga? Nä! Kunde inte koncentrera mig på mitt *** religionsarbete och satt och gjorde en massa annat istället. Hade varit bättre om den vanliga träningstiden vart kvar och så hade jag kunnat slappa framför tv på kvällen också...
Kanske ska sluta äta godiset från godiskalendern innan jag pluggar. Får alldeles för mycket energi. Ska bli skön att springa av sig lite om en stund.

Vi får hoppas att jag får gjort mer i morgon då vi har resursdag. Fast jag måste sticka några timmar tidigare från skolan eftersom att det är konsert för p.r.o kl 2.
Nu måste jag fixa ordning mig inför träningen.
Ses


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)