fredag, december 13

13 december

Hej och glad lucia på er!
Det är ju inte bara lucia idag utan också fredag den 13, det märkte jag ganska direkt när jag vakna eftersom att jag spillde ut mitt glas på nattduksbordet över halva golvet.
Sedan så hade vi lucia i skolan också. Det gick bra. Fast lucian svimmade... men det gick bra.
Nej men det gick faktiskt bra. Ljusen slocknade typ av sig själv och hon ställde sig upp och sjöng sista låten. Så allt utom det fick fint förutom att det var grymt varmt. Dog typ.

Resten av dagen var rätt chill. Kollade på romeo och julia på svenskan och käkade skumtomtar. Och efter skolan drog jag med mig Lisa och köpte lite julpapper mm. Så nu blir det julkort.
Har ju en till luciankonsert ikväll med symfonin. Ska ta med mig öronproppar den här gången!
Hoppas ni haft en fin lucia.
Kram
 Snattat bilderna... ssh, säg inget!

1 kommentar:

  1. Öronproppar är inte alls dumt att ha. Så skönt att kunna plugga in dem och dämpa för starka ljud. Har själv alltid öronproppar på när vi övar med orkester, på utestället, konserter, bio och spinningpass. Har rätt känsliga öron och får lätt ont i dem. Vill dessutom inte få tinnitus. Mina musikproppar ligger alltid i väskan så jag kan plugga in dem när jag känner att det behövs. Brukar även ha simproppar när jag simmar för att slippa få vatten i öronen. Hur skönt som helt. När använder du öronproppar?

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)