torsdag, december 19

Julklapps shopping

Då var sista riktiga skolan för det här året avklarad. Gud vad skönt det känns att säga så! Om 24 sitter jag här och har jullov. Ingen mer skola för resten av året!!!
Dagen började med redovisning som gick rätt bra (tydligen väldigt bra tyckte min lärare). Sen så var det film, film och frågesport innan dagen var slut.

Åkte till överby med Ronja efter skolan och inhandlade julklappar. Det var väldigt mysigt och kul. Och ja... sen så shoppade jag ju med någon med lite beslutsånget, haha. Jag får väl skylla mig själv som hon sa. ;)
Fick hur som helst med mig alla klappar jag planerat så det känns bra. Kanske köper någon mer i morgon när vi slutat.

I morgon är det mys i klassrummet med presentlek innan julsowen börjar (den kommer bli grym.. för vi är grymma). Sen ska jag hem och slå in julklappar och göra julkort. Kanske hittar på nått kul på kvällen också, eftersom att det är första kvällen på lovet! :D
See u
Gamla bildet



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)