söndag, december 15

Julpyntat

Hej hej!
Hade som sagt väldigt mycket saker planerat idag. Han med ca 66 % av allt jag hade tänkt. Men det var ändå rätt mycket. Idag har jag hunnit med:
Bli LITE sur på västtrafik p.g.a de har flyttat om alla busstider, dejta min religionsuppgift, skriva lite på min samhälls-hemtenta, fixa året julappelsin, träffat Elin, julpyntat, klätt granen, kollat på julkalendern och ätit pepperkakor.
Japp. Dagens sensation var väl att vi julpyntat. Väldigt mysigt att sitta och kolla på julgranen (eller ja, jag kollar på TV men granen står bredvid TV'n).
Ska till tandläkaren och spänna åt tandställningen. Undrar vilken färg jag ska ta? Kanske rött eftersom att det snart är jul... fast nää.
Ses u



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)