söndag, december 29

Bio

Hejsan hojsan!
Var ute på vänersnäs igår och sedan kom Elin och våldgästade mig under kvällen och natten så därav ingen uppdatering.
Idag vaknade jag ovanligt sent (för att ha Elin (aka. morgonpigg) i mitt rum). Inte för en 20 i 12 väckte hon mig. Det är ju otroligt!
För övrigt så har vi spelat in lite jul film (som säkert kommer upp på bloggen när den är klar) och nu ska jag snart iväg på bio igen. Idag blir det hundraåringen. För er som undrar hur Hobbit var så tyckte jag att den var rätt bra, lite seg kanske, men extra mycket Kili så det gillar vi! ;)
Nu ska vu som sagt iväg.
See u

Varför finns det inga normala bilder på oss...?











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)