måndag, december 23

Dan före doppar dan

Hej hej! Här är det vitt på marken... av hagel. Jaja, om det var det bästa som lyckats komma så...
Hoppas att ni har det bra så här dan före dan. Själv har jag lyckats dra på mig en förkylning. Perfekt! Va sjuk på julafton...

Har försökt att strunta i det och julstädat lite på rummet och skrivit lite julkort. Har även kommit på att jag skulle velat ha en klänning i morgon. Dock så har jag ingen förutom min sommarklänning vilket kan bli lite kallt. Får väl se om jag tar den i jalla fall eller så blir det en bara en stickad tröja.
Nu ska jag fixa till naglarn lite innan vi får gäster i eftermiddag.
Ha det bra!

Dags att öppna sista luckan i julkalendern, bara en lucka kvar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)