söndag, december 22

Julgodis

Hola amigos! (översättning: Hejsan kompisar. Till er som inte är lika begåvade på spanska som jag)
Just nu sitter jag och smaskar på vårt nybakade julgodis. I år blev det cornflakes-cholkad (som jag tipsa om i lucka 3 i adventskalendern) och fudge. Det sista var första gången vi prova men det var också rätt gott.

Idag har jag även vart på innebandy avslutning som var sådär kul. Förutom straffarna då som alltid är lika roligt. Börjar dessutom bli rätt bra på det (om man får skryta, och det får man göra för det är jag som bestämmer här!).
Nej, nu ska jag återvända till mitt julgodis och kolla på blue water high. Kommer ni ihåg den serien som gick i sommarlovsmorgon. Nostalgi ju!! :D
Ha en bra kväll
 Sitter och myser i min pingvintröja och favotofflor





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)